25 Haziran 2007

Örgü Günleri # 6

Merhabalar,

6. etkinliğimizi de tamamladık. Sevgili Elvan'ın blogunda birbirinden güzel modelleri görebilirsiniz.

1. bölüm : http://handworks.blogcu.com/3383782/
2. bölüm : http://handworks.blogcu.com/3384857/

Bu aralar elişi konusunda biraz tembel olduğum için ben ancak çantanın önyüzünü bitirebildim. Hevesim kaçmadan, yaz bitmeden ( yaz diye beyaz makrome ipinden bir çanta başlamıştım da) bitirebilirsem burada yayınlarım.

Bundan sonraki ay için ev sahibimiz belli. Ondan sonraki aylarda ev sahibi olmak isterseniz elorgusu@gmail.com adresine epostalarınızı bekliyorum.

Sevgiler

2 yorum:

Adsız dedi ki...

Merhabalar arkadaşım,nasılsın umarım iyisindir. Beyaz makrame ipinden ördüğün çantayı doğrusu merak ettim. Bitince bizlerde görürüz sayfanda inşallah. Sevgilerimi bırakıyor,güzel hafta sonları diliyorum. Aliye

Nalan Kaplan dedi ki...

Nurdan merhaba örgü etkinliği bittimi ne durumda ,devam edecekmiyiz merak ettim ?Sevgiler...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...